dags för loppis. :-)

Ja nu var det dags igen för loppis. Idag närmare bestämt. Ska bli skojigt och se om man hittar några fynd. Jag borde tänka efter om det finns någon som vi speciellt behöver... hmmm.... nja egentligen inte.

Glömde ju förresten att berätta om kräftskivan här på området. Fy sören vad vi hade skojigt! Det är verkligen trevliga människor som bor här...eller ja, i alla fall de som kommer. Vi har snapsvisesjungarna, personer som sjunger hellre än bra, folk som är stela i början men som sen släpper loss och de som häller i sig alla möjliga grejor.
Kvällen blev i sång-anda med karaoke ända till kl 3 på natten. Jag skrålade till carola " fångad av...." och en massa annat. Vi tog med oss våra sådär 20 skivor med karaoke låtar så där fanns massa att välja mellan.
Nej det var faktiskt riktigt skoj. Vi hoppas på liknande fest snart. :-)

Superfint väder idag. Ska ta på mig och mirjam nu så vi kan gå ut med douglas. Vi har haft sovmorgon idag. :-)

Jag uppdaterar senare idag om där blev något speciellt på loppisen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0