sensommar...

Veckorna flyter verkligen på nu känns det som. Nu är det snart höst också.
Jag har jobbat en del i helgen och det har varit kul. Över förväntan faktiskt! Nu i går kom chefen tillbaka så jag tänkte att nästa vecka ska jag gå in till henne och hör om det finns något vikariat eller något. Jag vet att en sagt upp sig och att många börjar skolan m.m. Så något kanske jag kan få.

Nu sitter Mirjam sidan om mig och tittar på Teletubbies på D:s dator. mysunge!!!



Helt inne i "bibsy, lala, poo ". ;-)

Igår gjorde jag "Ordning och reda"- schema för oss att följa här hemma. Nu när jag jobbar lite (inte hemma) så får vi hjälpas åt med grejorna. Känns riktigt bra och organiserat. När här väl är städat och fint och man vet var alla grejorna är så trivs jag mycket bättre. För några dagar sedan när jag hade jobbat hade jag sådan lust att städa här hemma. Det är roligare nu att dona och ha sig.


På fredag så blir det kräftskiva här på området. Det ska bli hur skoj som helst! Och det bästa är att man kan ha Mirjam med sig för alla har ju sina hemma så det blir säkert superbra. Sen på söndag är det kalas hos frida o linnéa som har fyllt år. Vet bara inte vad vi ska köpa då vi inte har pengar till det precis....dagen innan löning. Ingen hit att lägga kalas då... men men det ska väl gå ändå får jag hoppas. OH! nu kom jag på vad de ska få som de säkerligen blir glada för. ;-)
Så en rätt så fullspäckad helg kommer det väl bli. Hoppas bara vädret blir kanon!!

nu blir det runda ut med Douglas.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Härligt med jobb, hoppas att där är ngt vik till dig! Fattar som vanligt ingenting, är där ngn som skryter om sin friggebod??!! Själva metaforen förstår jag ju såklart, det finns alltid dom som är bättre/värre (tror dom.) Tröttsamt! Tänk bara så mycket som döljer sig under ytan som man bara kan skratta åt i ren skadeglädje:)

Kram (Söt lille Mirjam är förresten:) )

2008-08-19 @ 19:41:16
Postat av: Kristina

Ann-Helen: du har helt rätt! skadeglädje är den enda sanna glädjen. Och det är väl det de försöker få fram genom att skryta om sitt köp. men det de inte vet är att jag skrattar lika mycket tillbaka. ;-)

du din blogg har jag tappat namnet på då cookies rensades bort på min dator. kan du maila på fl?

2008-08-20 @ 07:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0