webshopens sista dagar.

Så ja.... nu slutar jag att använda min webshop som jag betalar en massa pengar till e-butik. Nu ska jag flytta domänen till min andra blogg så man kan handla kläderna där.
Jag hoppas på mer handlande på tradera också nu. Det känns rätt ruttet just nu med lite pengar. Vi klarar oss men vi har inte råd till en massa aktiviteter. Men vi kämpar på...inom kort kommer det nog vända i alla fall. Jag ska jobba i helgen igen fast det gör inget... goa pengar då ju.

Nä jag har egentligen ingenting att skriva. Allt jag tänkte skriva om är puts borta. Jag får jobba lite till. :-)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Allt vänder snart igen ska du se! Kämpa på:)

Kram

2008-08-27 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0