Bomullsbröllop

Det har inte blivit något skrivande på några dagar för här har vi haft en hel del att göra.
I söndags var vi ute på golfrunda mitt i denna värmen men det var härligt ändå. Jag loosade bigtime och det njöt Daniel av.

I måndags så firade vi bomullsbröllop! Vi har varit gifta i 1 år redan och jag minns det som igår. Jag kommer ihåg ansiktsuttryck hos frissan, ord som sas i blomsteraffären, stressen vid kyrkan och alla vänner och familjemedlemmar. Jag hade gärna gift mig en gång om året. Fast det kanske hade blivit för bra.
I alla fall så ordnade vi barnvakt till Mirjam och Douglas för att komma ut och käka mat i stan. Sedan tog vi en runda till råbocka för att spela minigolf och bada fötterna i havet iunder solnedgången. Underbart mysigt! sedan bar det hem för att hämta MIrjam hos farmor och farfar. Dogge var hos Morfar över natten. Härligt var det i alla fall!

Igår var det stranden för hela slanten. Mirjam badade hela tiden och dum som jag hade varit smörjde jag henne med blöja på så rumpan är nu illröd. Hon säger lite aj aj men inte mycket så det lättar nog imorgon. stackaren.
Douglas badade också som en tok. Han älskar när vi kastar iväg hans koppel så han får hämta in det. Daniel tränade honom rätt bra på att hämta barn längre ut som Douglas sen fick dra in. Han var verkligen superduktig.

Idag är vi bara hemma och göttar oss. Skönt det med. Imorgon ska Daniel iväg med en hög utav våra grannar och fiska i lagan. Här har blivit en väldig sammanhållning på gården nu nämligen. Det blir många samlingar ute med alla för att  snacka om allt möjligt. Skojigt!

Och inga bilder har jag att ge heller. Jag är en dålig fotograf.
Nu ska jag ut och plantera lite blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0