designar bloggen

Ja nu håller jag på för fullt med att ändra utseendet på bloggen. Med lite hjälp i från en sida jag hittade www.designadinblogg.se så har jag nu kunnat göra en hel del med ny header och ny bakgrund. Mer ska till så som typsnitt på text och lite andra omändringar. Det är riktigt kul när man förstår hur man ska göra. Och självklart måste jag ju säga att det har blivit till en klar förbättring och mer personlig.

Nähä vidare....
Daniel är på jobb idag. Ja han vill vara med på en sak så han är där. Jag borde jobba med finner ingen som helst lust i att göra det. Mirjam sover... douglas sover och jag ska ut och ta ett bloss och beklaga mig lite för mig själv angående mitt öra. ;-/

Kommentarer
Postat av: Katti

Se där - nu börjar det likna något. Bravo! Bilden på Mirjam med solhatt snor jag :-)

2008-07-09 @ 20:42:27
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0