"Det blev en dag på stranden" nanananana..

ja idag så fick det bli en runda till stranden. Douglas var med och badade men han var inte super förtjust i det faktiskt. Han följer ju med men sen tar han gärna i kopplet för att dra med oss in igen. hihi!!
Man bli verkligen helt matt utav att vara på stranden. nu är klockan snart åtta och jag är suuuupertrött. Gick i och för sig upp klockan 7 i morse.... INNAN Mirjam och Daniel och det var rätt skönt faktiskt men efter ett tag hörde jag en tjej i trappan " Nu kommer jag!". sötnosen!!!

Nu blir det snart lasagne och sedan bedtime för Mirjam. Kanske man kan orka med en runda kortspel också innan jag själv deckar. Helst hade jag velat gå och sätta på mig på torgets uteservering och dricka vin och titta på folk... men det livet är borta sedan man fick barn. Men för sjutton! Jag kan ju ta ett glas här hemma. :-D

Löning idag och Daniel säger att han har "rustafeber". Han vill handla!!! Haha men inte innan räkningarna är betalda säger jag bara. ;-)
Det kan tänkas att det blir en och annan gipsskiva denna månaden till uterummet. Härligt med lite mer pengarna på kontot än förra månaden trots nya försäkringar på bilarna och "huset".

På söndag ska vi ordna barnpassning för Mirjam och Douglas när vi ska ut på golfrunda med Pappa, syrran och "svågern".

so long gott folk!

(pratar jag för mig själv mest eller?)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Nice med stranden, det är nog kört för oss denna sommaren:) Eller ja, kanske inte men meck att ta med 2 barn, alla saker osv.

Kram

2008-07-25 @ 21:35:54
Postat av: Togge

Fan jag har glömt att ge er pengar för den fina döskallen du sydde till mig......... Jag tycker att din blommiga klänning är fin

2008-07-26 @ 14:35:01
Postat av: Tina

Togge: det är lugnt. :-) Det kan du och D ordna efter semestern.

2008-07-26 @ 20:24:14
Postat av: Katti

Byggare Bob du har där hemma kan få komma hit och bygga oss en stor pool om han inte har något annat för sig :-)

2008-07-26 @ 22:09:42
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0