feber, kalas och "blocket"-annonser!

pissig dag idag måste jag säga fast blandat med något gott...

Daniel är förtfarande inte kry och nu har det eskalerat med 39 graders feber och hosta. Jag vill INTE bli sjuk! Så imorse fick jag gå till hans bror för att få ta på ipren. Han har legat hela dagen.
Mirjam stannade några timmar hos M & U.

Sedan vid halv tre bar det av för mig, mirjam och pappa till bjärred för att fira adam. Det blev bara vi och det var hur skönt som helst. Nu hade vi liksom tid att prata lite med varandra. Det hände rju inte annars om där är tusen med människor och barn som stojar och stimmar.
Mirjam och Adam lekte rätt bra ihop. Mirjam härmade Adam hela tiden. Hon ville kramas och hålla handen men det ville inte han. ;-)
Sedan bar det hemåt och ut med Douglas på en promenad. Mirjam sov i bilen så hon vägrade ju somna nu på kvällen. Men nu verkar det som om hon har somnat (22:25).


Jag hoppas Daniel är bättre imorgon för jag måste jobba lite. Om inte nu jag också blir dålig.... peppar, peppar!




Haha Mirjam, sova? näääääee! *Grrrrrrr*



Annons till blocket:

Söt liten 2 åring säljes
Jag säljer här vår kära lilla tvååring som vi tyvärr inte kan ha kvar längre då vi har blivit allergiska. Det känns tragiskt att behöva sälja henne men vi blir helt utmattade. ögonen rinner och huvudet kokar.

Hon går på toaletten ofta men är inte helt rumsren ännu.
Hon fungerar bra ihop med andra barn och är uppvuxen med både katter och hundar.
Priset går alltid att diskutera. Det viktigaste är att hon kommer till ett hem där hon kan springa fritt och där alla tåler henne.

*fniss*


Kommentarer
Postat av: Pyre på väg

Asgarv!!! Ja, visst är det så man känner allt för ofta tycker jag. Tycker faktiskt synd om de som har måånga barn tätt. Kan inte vara lätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0