mindre road

alltså usch. Jag mår inte bra utav det här med mina öron. Inte verkar röret hjälpa heller.
Satt lite och läste om hur man gör med kronisk öroninflammation. Funkar inte rör så får man göra ett snitt bakom örat där de sen går in och fixar och donar. Ja men sen då?? så fort en förkylning kommer så kan det ju vara kört igen. Hallå???! Jag är 25 år, jag vill gärna kunna höra ett antal år till!!! Om jag får be.


Idag blir det väl inget jobb gjort känns det som. Jag har absolut ingen lust! verkligen ingen alls.
Så det får vänta till imorgon eller om jag får kraft i helgen....

Jag vill allra helst dona och pynta och ha mig här hemma. Jag vill köra massa saker till tippen som finns i förrådet. Det lär nog bli det i första hand idag. Sedan f¨r det bli långpromenad med Douglas.
Stackarn blir just nu i detta ögonblick badad. Igår så fick Mirjam tag i vällingburken och hällde ut allt på golvet där sedan hon och Douglas käkade. Samtidigt klappar hon honom på sidan så han var full av kladdig välling. Han fick vänta till idag med att få bada bort det.

nähä... brist på nått att skriva.
Nu får jag göra något annat.

tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag hoppas att dom får rätt på dina öron, inget vidare alls!! Känner som du, vill ta tag i saker och vara lite kreativ. Men det får nog bli i ett annat liv verkar det som:)

Kram

2008-07-11 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0