Minisemester

Imorgon åker vi i väg på minisemester.
Jag hade först bokat allt i hemlighet och hade det som min lilla hemlis men avslöjade den för två veckor sedan.
Så imorgon åker vi först till skånes djurpark och sedan till ett vandrarhem över natten  och för att fiska i vaxsjön. På fredag blir det färd mot Moster Katti och morbror Anders. Där kan Daniel fortsätta med sin, förhoppningsvis, fiskelycka. Vi har i alla fall bokat in att det ska bli lite loppisar och annat smått och gott.
Douglas är hos Morfar dessa dagarna. Han kom ikväll och hämtade honom om det känns redan "stressande tomt"... svårt att förklara hur det känns faktiskt...

nähä nu ska jag packa lite och sedan blir det sängen. Massvis ska hinnas med imorgon innan kl nio då vi först ska till öron för återbesök ang röret i mitt öra. Så mer news om det kommer senare.

ha en bra helg. Ses på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0