Öronen

Ja igår var jag på öron för att få bukt på det hela.
Jag hade tid klockan 14 men när jag kom dit så sa de att min tid var klockan 13. Grrr! Men det var ju fel så de fick  ordnat en tid kl 14.40 så jag fick vackert vänta.
Väl där inne så sög och sög och sög de med den hemska apparaten. Höger örat blev först ut och där ville han sätta rör eftersom trumhinnan var bucklig.. Sedan gick han över till vänster öra där han sög och sög och sög i säkert en halv timme. Jag frågade om det var två liter nu. Han sa att jag har mycket trånga hörselgångar så det var inte det lättaste. Vänsterörat är infekterat och bucklig trumhinna och där ville han sätta ett rör under lokalbedövning så det gjorde han. Han kunde inte garantera att det blir bra. Det är så nära kroniskt man kan komma men nu får man hoppas. Han satte inget i höger eftersom vi tog det sämsta örat först. Det finns ju säkert en risk med rör också antar jag.
Jag ska dit igen nästa torsdag för att se om det har hjälpt! HOPPAS!!!
Just nu har jag lock för högerörat så min hörsel är INTE på topp!!
Ja usch ja, det kan bli väldigt illa om det här med röret inte funkar.

Jaha idag händer det väl inte så mycket.
Daniel fick äntligen rätt på bilen så nu har vi äntligen en bil som fungerar som den ska utan att väsnas allt för mycket. :-)

Nu ska vi äta frukost.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0