Beroende

Ja det har jag blivit. Och det som jag måste ha dagligen är riskakor med smak av dill och gräddfil. Jag blir tokig snart på det. Men det är såååå mycket godare än chips. Så varför detta cravings?? ingen aning faktiskt. De är bara så in i sörens goda.

Idag är jag supertrött. Jag får aldrig någon chans att somna en stund heller för nu har jag startat lite rea på hemsidan och sedan har jag douglas som ständigt är vaken när jag blir sömnig. Och när han väl sover känner jag att jag måste jobba på.
Och ovan på allt är det ett blåsigt kallt helvetes väder just nu. Varför kan det inte bara regna och sedan vara över?? varför ska det bara vara kallt en vecka?! aja, det kanske kommer några droppar regn inom de närmsta dagarna.

snaaaaaaark.

nu börjar nedräkningen tills Daniel och Mirjam kommer hem. Antar att Daniel ringer o hör om han kan stanna för att jobba lite på hundburen. Så snart blir det att gå ut och vandra i blåsten. iiiihhh!!

Blä på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0