jahapp

Nu läggs taket på uterummet just i detta ögonblick. Jag hoppas verkligen att det blir bra. Snaaaart kan jag äntligen få sätta ut våra soffor där och städa undan på bordet från massa skit som regnet och blåsten dragit med sig.

Jaha, nu har jag två dagar i rad sytt som en galning. En massa fin fina saker meeeen blir det några bud??? näää. Grrr! Jag hatar sommaren med dess budtorka.


















Är de så fula???

Velour seten och stretchfrotté seten och klänningen med tights är alla med utrop 225kr. Det är ju bara lite mer än 100kr per plagg.
Byxorna med blommor är 135kr per byxa. Just för att det är så superfint velour tyg + dyrare att köpa in!!


Aja, jag vet snart inte vad jag ska göra åt den här budtorkan eller köptorkan över huvudtaget.
Fint när Daniel idag får lön och vi får äta soppa med bröd till middag (dock självvalt men ändå) p.g.a för mycket räkningar för tillfället och knappt någon inkomst från mig.
BLÄÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jättefina kläder som alltid. Budtorkan vet jag inget om, kanske många är på semester osv? Hoppas att det snart vänder igen!

Kram

2008-06-25 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0