Jäkla unge!!!

Ja men går och lägger henne och tror att hon kanske somnar vilket hon nästan alltid gör med en flaska välling. Vi gick ner och ut för att kasta lite pil. Hon rusar upp och in i min sminklåda som jag redan tuuuuuusen gånger har sagt att hon inte får lov att röra.

När jag sminkar mig så får hon vara med sidan om och låna roughet (stavas?) och hon får lite lypsyl på läpparna medan jag kanske tar läppstift. Det händer inte allt för ofta jag sminkar mig nu längre. Känns lite meningslöst. Jag har ju min man och han bryr sig inte speciellt. Och ska vi på stan spelar det inte heller någon roll. Att ständigt sminka sig är onödigt. Speciellt på sommaren men i alla fall. 

Så här grann blev Mirjam efter en stund.
Jäkla unge vad hon trotsar ALLT nu.





En busunge utan dess like!

Kommentarer
Postat av: Pyre på väg

Vilka oskyldiga ögon han har! Ville bli lika fin som mamma, men resultatet blev det lite si och så med ;) Härligt skratt

Postat av: Johanna (jolan27)

GAAAAAAAAAAH....jag tror jag dör av skratt :)!!! Hur söt som hellst! Fast det antar jag att inte ni tyckte vid tillfället ;)!

2008-06-12 @ 22:34:21
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Katti

Haha, det ska börjas i tid. Vill minnas att det fanns en annan busunge i min närhet när jag skulle sminka mig i tonåren. Någon som alltid ville ha "bäppelle" på munnen - måste vara något i generna :)

2008-06-13 @ 23:49:40
URL: http://www.frokenklematis.se/
Postat av: Sandra R

Hjälp så tokig hon är! Men glad... Och söt. =D

2008-06-17 @ 10:19:42
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0