Lite bilder och annan ointressant information

Ja jag har verkligen ingenting att skriva om just nu.
Håller just nu på att jobba med en "surprise" för Daniel. Jag ahr sagt till honom att jag har en suprise när han har semester men mer än så har han inte fått veta. Det får inte ni heller. Tror nog inte ni som läser hade berättat men det finns säkert folk som hade gjort det bara för att få försöka förstöra en bra plan. Men i alla fall, han kommer bli glad för det.

Ja igår så bjöd Mirjam in Douglas på att "äta kaffe" och äta en "mögås". Sötnosarna!





Hihihi!


Innan idag skulle jag plocka upp en hög med bajja i trädgården när jag nästan höll på att ta denna med.

Söt lite padda.


Och sedan har jag sytt en fin jacka idag...tycker jag! Och modellen är alltid en riktig doffsing!






Ja det var allt. Det får bli mer en annan dag.

tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Åh, vilket rart kaffekalas Mirjam och Douglas hade. s

Cool jacka, mönstret är härligt.



Ha det fint!

2008-07-02 @ 20:34:46
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0