Loppis nr 2.

Ja det var ju i hjärnarp också men jag kan verkligen inte påstå att där fanns något speciellt. Alldeles för jobbigt med Mirjam som gick och tog en massa leksaker och Douglas som drog och skulle nosa på allt. Och inte tal om alla människor som kom och sa: ååååh vad fin hund. Vad är det för ras?
bläääää jag orkar knappt säga rottweiler, berner sennen, schäfer längre. Säger man blandras så vill de veta vilka. jobbigt. Daniel sa att jag får brodera en tröja till mig där det står "Ja, han är söt och han är en blandras a´la rottweiler, berner sennen, schäfer". ;-) Nämen skämt osido det är inte så kul faktiskt men samtidigt kan man ju inte dra ner på raserna.
Men som sagt loppisen gav oss bara rostfria skålar till Douglas ungefär... det enda som var behövligt i alla fall.

Men här är bilderna på våra soffor från igår. är de värda 130kr ihop?



Det tycker nog jag lätt att de är värda. Perfekta till uterummet. :-)


Jag hoppas på en braaaa dag imorgon! Just nu har jag världens gasmage. Ser ut som om jag är gravid i v 25 helt seriöst. Daniel tyckte det såg illa ut. Så illa att jag kanske skulle gå till läkaren med det. Jag tror bara det är tillfälligt. Jag får väl släppa några brakare under täcket sen. *flinar*

Nähä, lite tv och sen sängen känns det som.

good night!!

Kommentarer
Postat av: Katti

De var jättefina, och vilket pris. Värsta kapet. Jag vill också börja hänga på loppis och auktioner. Det finns mycket att hämta där om man tar sig tid :-)

2008-06-16 @ 16:48:01
URL: http://www.frokenklematis.se
Postat av: Sandra R

Hjälp vilka snygga soffor! 130 kronor? avuundsjuk Grattis till dem.

Lycka till med magen.

2008-06-17 @ 10:17:15
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: pyre på väg

...Dra ner på raserna... shiiit vad jag skrattade!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0