Mirjam 2 år

Ja dagen började superbra! Daniel kom och väckte mig och förklarade att det var Mirjams födelsedag. Jag var helt väck. ;) Vi gick in till henne och sjöng och sedan fick hon sin första paket. Vi hade ju förvarnat henne om vad som skulle hända hela dagen igår ungefär. Hon fick tre filmer med Teletubbies så nu förväntar vi oss i alla fall 1 timmes längre sovmorgon så då kanske vi kan få gå upp kl 7 i alla fall. Vi satt i alla fall alla tre och tittade på teletubbies i morse och sedan avr det bara dags för att städa lite och göra tårtor. Det gick smidigt och helt plötsligt var klockan 16 och alla kom. Det blev myyyycket folk på en och samma gång. Rätt så skönt men nästa år delar vi nog upp det. Dels för att man ska kunna hinna prata med alla och så blir det itne så mycket stim bland barnen.
Hobbe och Douglas busade hela tiden. Man fick sära på dem för att de skulle sluta. Hobbe har blivit stor nu...känns konstigt när man sist såg honom så var han en liten liten plutt. Han är lika stor som Douglas är nu. Rätt häftigt!

Mirjam fick en massa fin presenter. Hon fick microfon och stativ, utemöbler, spadar och hinkar, vattenleksaker, teletubbies dockorna, kläder, pussel och en massa andra saker. Nu hoppas vi att det håller hela sommaren för henne.
Goooda tårtor blev det också med jordgubbar och fyllning så enkel som banan, jordgubbssylt och vanlijsås. Super gött!
Ja det hela gick fort som bara den men lika bra det för nu när alla hade gått blev jag totalt snurrig i skallen. Det har väl blivit lite väl stressigt i dag i alla fall.

Men nu ska jag bomba bloggen med lite bilder från dagens kalas...vår lilla två åring! Stoooor tjej! :-)


Paket öppnande!!




tinky winky, Po, la-la, dipsy.... Teletubbies!!! :-)


Och här är Douglas och Hobbe....en jack russel terrier.


busar lite.


sötisar :-)

        
Och här har vi blivande stjärnan som bjöd på sånguppvisning i sin nya microfon som både har klappfunktion och komp. Superbra som man även kan koppla ihop med en mp3spelare för att sjunga till. En riktig karaoke maskin ungefär. :-)

Nu sover snäckan som en stock antar jag. Mycket folk och massa nya grejor.
Snart kommer Ellan o måns med Bill så då får Douglas träffa ytterligare en liten hund....en dansksvensk gårdshund. :-)

thats all for today!
Nu ska jag glida i min ninjadräkt, en tight, slimmig silverfärgad kroppskondom och ninja hem några snygga plagg på tradera. Yiiihhaaaa!! :-)

Kommentarer
Postat av: Katti

Halloj snäckan. Nu ligger det bilder från dagens kalas även hos mig. Ha de gott i värmen! Kramisar från moster.

2008-06-07 @ 23:09:31
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0