utseendet

Utseendet på denna bloggen är svårt alltså. Denna  tycker jag är mysig men i den förra blev bilderna större och det är stora fina bilder jag vill ha. Synd att jag inte kan koda nånting för då hade jag nog ändrat på en hel del. Lagt in bilder på oss längst upp och ja, gjort en massa annat.
Kommentera gärna om förra utseendet var bättre eller om detta är bra eller om jag rent ut sagt ska byta ytterligare en gång till något. Det finns inte så många fina kvar tycker jag...

idag blir det att göra följande:

***Nu sitter jag och väntar på att öra/näsa/hals ska ringa upp mig. Jag har ju problem med mina öron och är väl halvt döv på vänster örat nu. Jag är bara rädd att det har blivit kroniskt. För så fort jag gäspar eller gör något sådan blir det ännu mer lock för öronen. Stundtals hör jag knappt nånting och det är jätte jobbigt.
Sist jag var där så sa de ju att man öron var svåra att suga rent eftersom trumhinnorna är buckliga...det ser ut som om jag ahr hål på trumhinnan men det är insjunkningar ochd et kankse säger  sig själv att jag hör dåligt då. Skulle varit på återbesök i mars men fasade för den här sugningen i örat och när jag väl ringde igen så var det strejk. Men nu så...nu ska de göra något  åt det. Jag kan inte gå så här längre. De får operera in rör i värsta fall.

***sen ska jag ringa veterinären för att få vaccinationen på Douglas eftersom han blev 12 veckor igår.

***Ringa till malmö om ögat.

***Sy 4 par namnbyxor som är beställda och betalda.

***Glo på "våra bästa år" ;-)

*** sy lite till...

inte så mycket kanske men det blir många samtal idag.

helst av allt vill jag bara soooooooova! ZZZZzzz



uppdaterad: tid till öron den 7 JULI 13.00. Känns som om det är en hel evighet tills dess. Det kommer bli kroniskt känns det som.... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0