Vad händer...

Jaha... här händer det väl inte så mycket. Jo en del i hemmet kanske.
Jag ahr äntligen målat färdigt staketet som nu även är helt runt om vår framsida så inte Dogge kan springa över till grannarna. Dock är ju Mirjam väldigt bra på att öppna grinden så han sticker i alla fall. :-/
Han är jätteduktig annars tycker jag nog. Nu ahr vi iofs dörrarna öppna hela dagarna eftersom det är så fint väder men han både kissar och bajsar ute. Jag vet dock inte hur det blir om jag stänger in honom ett tag. då måste jag ha stenkoll på varje rörelse från honom.
Han ylar och skäller rätt bra om jag går upp på ovanvåningen ett tag. Han vill följa med... ytterligare en grej man är rädd för att han ska fortsätta med. Men samtidigt, han är 11 veckor bara. Han väger nu nästan 10kg... när vi fick honom vägde han 8kg så det går superfort. Lite ångest har jag för honom. Det hade varit lättare med en vuxen hund direkt. Det är riktigt jobbigt med valp men vi ska klara det också.

sydde vuxenknickers som nu är det som går bäst på tradera. eller ja... knappt det ens.
Har sytt nya byxor som ligger ute på tradera nu. Superhärliga stretchfrottébralls i underbara färger.




Ja och en annan har även vågat sig ner i poolen trots de fjuttiga graderna det var i helgen.
Nu ikväll är där 26,3 grader (kl 22.00). Vi har ju inhandlat en värmare och det verkar som om den funkar.

Nu ikväll har vi även räffsat och städat på tomten men det lär vi nog göra ett antal gånger till. Vi har knappt något gräs kvar efter allt bråte.

Nä nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag har kikat på säsongsavslutningen av greys och nu känner jag mig rätt färdig.
Jag hoppas på en bra dag imorgon!!

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Togge

Du får piska Daniel så han jobbar lite hårdare, han ser lite väl pigg ut på jobbet (haha)



Idag har jag sett en film när Daniel och Miriam var i hembyggsparken, väldigt härlig dotter ni har

2008-06-05 @ 19:33:08
Postat av: Ann-Helen

Härlig temp i poolen, låter härligt:)

2008-06-06 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0