Årets första dopp i poolen!!

Sviiiiiinkallt i poolen tycker jag! Knappt jag klarar av att doppa fötterna. Det märks att man blir mer "krukig" ju äldre man blir. Jag tänker på när man var liten....man ville gunga högt som bara den....karuseller var världens roligaste, man hoppade över staket och ja, man utmanade allt. Nu vågar man knappt snurra ett varv runt sig själv förrän man är helt snurrig, man lyfter 10cm från marken när man hoppar och karuseller ser läskiga ut. ;-)
Men Daniel däremot....han är en våglig jäkel ;-) haha
Här kommer lite fina bilder på dagens händelse.

image28
Kaaaaaallt!!!

image29

image30
Mirjams solhatt är på och ölen är ljummen men det gör ju inget när den som sak dricka den är som en isbit.

image31

image32
skål för årets första dopp i poolen!!

image33
jaja, 20 grader är väl inte sååå kallt...

image34
Mirjam sötnos!!

image35
Hallåååååå!!

image36
Och här är Mirjams nya växasäng som jag har monterat upp och bäddat idag! Hon älskar den, hoppas bara att hon sover i den också! ;-)

Ja det var väl det hela för idag.
Jag finns inte med på bild. Det är väl så när man är fotograf och skribent. Dessutom fastnar jag inte längre på bild. :-D
Nu ska snart Daniel iväg och dricka några öl med jobbepolarna och jag, douglas och Mirjam ska busa lite och titta på tv med chips. :-)

see you next time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0