De bits på dagis....

På dagis har Mirjam blivit biten två gånger nu. Imorse frågade jag dagispersonalen om de har någon koll på det hela. De påstod att det var fler som bet m.m. Jag sa att jag hoppades att föräldrarna vars barn biter vet om det för händer det igen kommer jag begära direkt flyttning till den andra avdelningen så hon slipper bli biten. Nu ahr hon två fula sår på ärmarna och ett rivsår i ansiktet. Ja det kan ni se längre ner i bloggen.

T och J frågade om vi ville med på bio på torsdag. Men vi kan inte lämna Douglas och mirjam. Det hade varit bättre med fredag.

Helgens bravader ser ut så här:
---- På lördag är det dop/namngivning i Helsingborg
---- 57:an på kvällen. Tjohooo!
---- Sedan ska det målas staket och sättas upp mer

Nu ska jag gå ut och blossa. Sedan blir det go mat och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0