Nystart i bloggandet om familjen Coloka

Tjingeling!

Jag bestämde mig för att starta en ny blogg där jag kan skriva om allt mellan himmel och jord om vad som händer i vår lilla värld/bubbla och ja, precis vad jag känner för. Dock en aning restriktivt! Allt kanske man inte vill skriva om. Så som det oftast kan bli i massa andra bloggar. Jag kommer här alltså inte informera er om hurvida mitt "nummer 2" luktar eller vilken mängd som kommit ut. ;-) Haha! Ja jag tror ni fattar. Detta får bli en "så gott som allt"-blogg.

Jag som kommer skriva heter Kristina, mamman i hushållet, Högsta chefen i FLUFFdesign, högsta chefen i hushållet också ;-),besserwisser med en liten, kanske ytterst svag talang för att skriva blogg. ;-) Ja, när det väl händer att jag bloggar.
Vår lilla familj består av min man Daniel som jag olyckligtvis gifte mig med förra sommaren 2007, våran underbart vackra och härliga lilla dotter Mirjam som snart blir 2 år och våra två "pest och pina"-katter Sigge och Gumsan.
Det är vår lilla goa familj som hoppas i framtiden på att bli fler...både i djurväg och människoväg. :-D

Bilden nedan visar en aning uppblåst, "näsan i vädret"- mamma som gör allt för att dölja den där dubbelhakan och även en liten Mirjam som precis lärt sig "fejk"-skratta på kort. Det är sådant man får lära sig i tid när man är fotomodell för barnkläder. ;-) men "matchiga" är vi i alla fall.

so long.

image1

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej Kristina!

Vad söta ni är! Jag förstår när jag ser bilden hur längesedan det var vi sågs sist. Då var ju Mirjam en liten bebis! Hoppas allt är bra med dig och familjen!
//kram Cajsa (från lärarutbildningen)

2008-05-14 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0