trött trött trött....

Det är så härligt med underbart väder och det ska det tydligen vara hela veckan enligt smhi. Känns nice för jag har mycket att göra utomhus.
Idag är jag trött så in i det. Mirjam var på målarfärgen igår och målade en bänk blå. Hon kastades i säng av daniel som sen fick ner och rengöra plattorna, bänken och douglas som också hade lyckats få färg på tassen.
Mirjam är verkligen trotsig nu. Det märks att två års trotsen har satt igång ordentligt. Får hon inte som hon vill så tar hon upp något och kastar det på golvet eller så häller hon ut drickan hon har i flaskan. Ja massa sådana saker som gör en tokig. Hon testar alla gränser men samtidigt är hon världens goaste tjej som älskar att pussas. Igår fick jag sådana hej hej pussar så jag smälte. Mitt på munnen och måååååånga.

image27
Sötnosen

Det är möjligt att det ändå blir bio imorgon. Ska höra med pappa om han kan vara barn och hundvakt några timmar. :-) Samtidigt bör vi spara pengarna till taket. Dock kommer ju snart skattepengarna och då har vi en massa som ska gå till både tak och staket. :-)

Vill skriva av mig egentligen men lägger band på mig och inser att det är det inte värt. Det är inte ens värt en tanke.
Men besviken. det kommer jag alltid vara! Oerhört besviken på mig själv för att jag hade så höga förväntningar och tankar.

Vi har vår familj och våra nära och kära. Vi har föräldrar som hjälper oss och stöttar oss. Som bryr sig om oss!! Vi är gifta och vi har en underbar dotter. Vi bor bra och är nöjda med det. Vi har massvis med grejor. Allt vad vi vill ha! och om det rätta huset för oss dyker upp så tar vi det men först ska vi höja priset här med uterum och annat.
Ja man kan säga att vi är lyckligt lottade. Vi har kommit långt fram och vi älskar varandra! :-)

nu kallar jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0