tuttfia

Ja vad ska man säga! Man har en dotter som stoppar in bollar under klänningen och säger "tutte".
hihi och här är bildbevisen. Dock en myyyyyycket skitig unge som har varit och lekt och sedan ätit. ;-)

image11
känna lite....

image12
"mamma, kolla mig, tutte" ;-)

Vi har planer. en massa massa planer som ni kommer få reda på om några dagar hoppas jag. Åhhh jag bara hoppas att allt går som det ska för jag vill såååå gärna!!!

I morgon så blir det en lång hälsning på tippen för nu ska det kastas en massa med träbitar, stenar och ja, allt möjligt som ska bort i från trädgården. Nu börjar man nämligen kunna se gräset från allt bröte. Jag ska måla mer imorgon. staketet ska få sig en omgång till och sedan är det den blå färgen på uterummet.

Jag betalade räkningarna idag och ja, det är inte så illa denna månaden men vi får ändå vänta på skattepengarna för att få tak på vårt uterum. Men det ordnar sig nog. Nu ska vi göra överhänget med rännor och lite små detaljer. Sen är det som sagt bara taket och panelen invändigt.

Nästa helg blir det namngivning vi ska på i helsingborg och sen är det bara en vecka till Mirjam-fisen blir 2 år. Jag har än så länge köpt, tre filmer med teletubbies. Det bästa, för hon sitter stilla och tittar och det är underbart att ha på helgerna när hon vaknar kvart över 5 -halv sex när en annan vill sova meeeeer.
Sedan har vi tipsat morfar om en växasäng och farmor och farfar om en studsmatta.
Sen önskar hon väl sig lite mer spadar och hinkar till sandlådan, ja och leksaker i allmänt som passar bra utomhus.

Nähä!! fick reda på en nyhet precis så jag måste springa ner och berätta!!!

TJOHOOOOO hääääärligt!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

mina töser e de vakraste jag har :)

2008-06-07 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0