heeelvete!!

Jag blir förbannad. tog och hörde av mig till de som köpte Douglas. De har sålt honom igen!!! Stackars , stackars hund. Varför försökte de inte ringa oss???de påstår att de gjorde det.... men de kune väl ändå hålla sig lite... usch, det känns för jääääävligt. De menade att han ylade en massa och kunde inte vara hemma själv. den delen visst vi väl lite men det verkar ju ha blivit värre, han saknade nog oss.... usch, jag som trodde det skulle bli bra. Nu kan jag ju aldrig få kontakt med de som har honom. FAAAAAN säger jag bara!!!!

Tog några bilder för att visa vårt fina sovrum. Ännu inte klart. Lite tavlor och annan dekoration ska dit. Andra hörnan av rummet ska där finnas en platt-tv sen och lite annat finfint + att golvet ska läggas förnyas.




En kudde är färdigvirkad i rummets färger. Jag ska göra en till men garnet tog slut. ;-)

Fönsterkarmarna är ommålade och nu återstår bara listerna till golvet. Tänkte ta det i samband med möjlig nyläggning av golv.

Nä nu är jag mer än arg och irriterad för det här med Douglas. Måste ringa pappa... känns för jääääävligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Det behövs inte mycket för en förändring, dock vet jag inte hur där såg ut innan:)

För jäkligt med Dogge, har inte dom ni sålde honom till nummer till nuvarande ägare?

Kram

2008-11-03 @ 13:41:52
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0