inget vettigt

Kände bara att nu var det dags att skriva någonting i alla fall.
Jag har en hel del framför mig som måste göras, saker som ska bli roliga och en hel del jobb.
På lördag blir det klassfest. Vi blev i alla fall 11 st från vår klass. Långt i från hälften tror jag men det ska bli skoj i alla fall.
Sedan nästa fest på med jobbet då vi ska till oasen i helsingborg och äta fondue (stavas?).
Där efter så kommer det julfest med Daniels jobb. Ska bli spännande faktiskt!
Så det finns ett antal händelser på väg.
Nyår är vi bjudna till tre ställen än så länge. Det sista verkar nimmast med tanke på att vi har Mirjam. Nyår ihop med andra par som har sina barn med sig. Ja, vad ska man säga?! det är så livet är när man är förälder. ;-)

Sen är det ju snart jul. Jag jobbar tyvärr på julafton...KVÄLL! typiskt. har ju sökt om semester men det verkade nästan omöjligt.
Jag måste ju även sy som en tok nu. Måste ju tjänas en del pengar innan jul.
Även om denna månaden redan är klockren vad gäller pengar med tanke på att jag fick dubbla löner eftersom jag gått från timanställd till månadsanställd. Men det jag säljer nu ska sparas....i alla fall end el av det. Jag vill till LA. :-D

Nähä nu regnar det och snart kommer posten. Och jag som lovade Daniel att han skulle få kålpudding.... hmmm jag ahr visst att göra .

so long.



Mirjams nya reklamtröja.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hihi, det var längesen man läste ngt här:) Roligt med en massa fester, men trist att jobba julafton. Det gör min mamma med (på Solhaga) och där är det helt omöjligt att bli ledig tydligen. Inga vikarier vill jobba..

Oj, redan så många nyårsinbjudningar? :) Vi har inte en enda, men i ärlighetens namn känns det inte viktigt iheller. För barnen är det ju som vilken annan dag som helst:)



Kram

2008-11-20 @ 14:11:11
URL: http://mum79.wordpress.com/
Postat av: Sandra R

Säger som föregående talare, det var längesen du skrev. Kul att hitta ett nytt inlägg. :-)

Fina Mirjam, hon har ett fint leende.

Tråkigt att du måste jobba på julafton, det är alltid svårt med storhelger.

Hoppas kålpuddingen blev bra.

Kram

2008-11-21 @ 09:32:27
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Katti

På tiden att du skriver :-) Anders gjorde kålpudding och kåldolmar i stora lass häromveckan som vi frös in. Smaskens. Det är något med grabbar och kål som jag inte riktigt förstår mig på, hehe. Hoppas allt är väl mer er. Det är dags för en träff IRL tycker jag.

2008-11-21 @ 15:37:31
URL: http://www.frokenklematis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0