sjukling

I helgen var det återträffen med klassen. Det var faktiskt himla skoj! I början var det lite stelt men efter några glas vin så tyckte jag nog att alla hade blivit lite "lösare" och det kändes som förr. Man kände igen alla som var där. De som alltid varit stroppiga och fina i kanten, var det fortfarande om man tar det som exempel.
Ja om det blir fler återträffar så lär det säkerligen inte komma många tror jag. "stroppigheterna" lär nog inte komma fler gånger. Men i vilket fall så hade jag och några andra roligt och det lär nog bli en träff snart igen fast med våra respektive. :-)

Ja sen har veckan flytit på med en sjuk unge. Maginfluensa, feber och hosta! och en enorm gnällighet. *trött* men det går nog snart över hoppas jag. Så idag har jag vabbat på riktigt för första gången. Fast det har ju bara resluterat i hemma-arbete.
Hur gärna jag än önskade att det inte var så, så finns det alltså en massa andra som också syr som jag gör. Jag ahr sett innan ett gäng som har ett tyg som är nyproduktion utav ett retrotyg från 70-tal. Jag vägrade innan att köpa det. Jag ville inte vara som en i mängden av de som syr men nu kunde jag inte hålla mig. Jag insåg att det förbannade tyget säljer väldigt bra, fast att det är dyrt, så jag var bara tvungen.
en liten bild.

Nej jag får gå till min griniga unge. Sjukdom OCH trots är inte roligt!!! *sliter i håret*

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Det tyget har vi i brun nyans - som sängkläder. Från när jag var liten och mamma beställde barnsaker från England.

Hoppas att Mirjam kryar på sig snart!

Kram

2008-12-01 @ 09:53:21
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0