höst = usel motivation

Ja motivationen till allt är verkligen som bortblåst. Imorse så försov vi oss och vaknade inte förrän klockan 8 då Mirjam egentligen skulle ha varit på dagis. Vi skyndade oss allt vad vi kunde. Frukosten är ju kl 8 och man vill ju inte att hon ska missa den helt.

Igårkväll när vi trodde att hon hade lagt sig, så skulle jag bara sticka upp pch hämta min korg med garn. Då såg jag att dörren till hennes rum var helt öppen och ingen Mirjam där inne. Inte i datarummet och inte i vårt sovrum. Toaletten var stängd och jag tittar in... Där sitter hon med en hel stor flaska med vim över hela sig och golvet. Jag gapar på henne och in i duschen. AAARGH!! dessa ungar alltså. Det ända positiva med det hela var att jag fick duscha henne utan motstånd och hon är så duktig nu när man tvättar håret. Hon håller för öronen och tittar i taket. Inget gråt alls längre. :-)

Nähä jag har egentligen inte alls mycket att skriva. Har inte lust till nånting faktiskt. Kan det bero på att man blev 26 i helgen?! ett steg nämre 30. gah!! Tiden går sjuuuuuukt fort.

Jag borde sätta mig och försöka komma på något roligt jag kan sy men jag har total brist på idéer.

I slutet av november ska vi ha vår återträff från högstadiet. Jag hoppas bara folk kommer. Man vill ju inte anmäla sig och sedan kommer det bara 1 till.

nä nu får det vara. förlåt för ointressant babbel. ;-/

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Oj oj, låter kladdigt med en massa vim:) Busungar!



Kram

2008-10-21 @ 09:51:21
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0