stor projekt

Ja i fredags började jag något projekt som iiiiinte blir klart inom snar framtid känns det som. Vi har flyttat alla rum medsols. Dvs så har Mirjam fått vårt sovrum, vi har sovrum i vårt gamla data/syrum och data/syrummet är nu i Mirjams förra lilla rum. Det har verkligen varit knökigt att få in alla möblerna i sina rätta rum. Ett fler tal möbler har fått flyttas flera gånger mellan de olika rummen för att man skulle få plats att flytta en annan möbel. Men det börjar arta sig. Alla de stora möblerna är på sina rätta platser. Idag ska jag organisera bland alla mina tyger. Jag får ju inte plats med lika mycket grejor i detta rummet ochd et är väl det som är meningen. Så nu har jag överflöd av tyg.
Men redan så trivs jag mycket bättre här. Mirjam har fått ett stort rum där hon faktiskt har fått en gammal tv från morfar så hon kan titta på sina filmer. Det kanske låter dumt men hon älskar att titta på filmer nu. Teletubbies är helt avverkat och Dora utforskaren börjar också bli trist att titta på. Nu vill hon helst titta på askungen, prinsessor eller my little pony. :-)

Jag har jobbat i helgen ovanpå allt men det har gått bra. Nu har jag bara tre dagar kvar innan jag får reda på om jag får vikariatet till slutet av januari eller hur det nu blir. Och det vill jag ju.

Nähä, nu blir det rensning i Mirjams garderob så jag kan flytta det hit och dit innan det får sin rätta plats. ;-)

också måste jag börja ta lite kort på Mirjam. Ska även göra ett videoklipp när hon sjunger.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Oj, ja det var verkligen ett projekt! Spännande att ändra om så mycket på en gång. Tycker Mirjam om sitt nya rum?

Jag håller tummarna för din skull med vikariat.

Ha det fint, kram

2008-10-13 @ 10:26:36
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-Helen

Så kul med lite förändringar! Håller tummarna för att du får viket!

Kram

2008-10-13 @ 10:51:24
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0