Lösenordsskyddat

Ja, jag lovade ju uppdatering om vad vi köpte på loppisen. Inte värst mycket men Daniel hittade ett surround paket för 35 kr. Ett som han sedan kollade upp som går för 85 euro i nutid. Skitbra! så högtalarna fick stanna hemma och resten tog han med på jobbet. Jag själv hittade en stuvbit tyg (velour så klart) för 10 kr. Och sedan en massa kläder från P.op som är kanon att sen sälja på tradera och få mer för. ;-) Man får ju inte vara dum!

Jag kommer sätta lösenord på vissa delar i denna bloggen nu så jag kan skriva fritt vad jag vill utan att det går ut över min familj. Så ni som vill fortsätta läsa det mer privata kan maila mig på: [email protected].
Jag har gjort en privat blogg så när det är inlägg jag vill hålla hemliga så skriver jag de där.
Länken till privat finns länklistan.

Kommentarer
Postat av: Katti

Vad é de nu för hemligheter man missar?

2008-09-02 @ 20:43:24
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0