nostalgi

Ja nu var det dags för en riktig nostagli tripp tillbaka till nyhem. Oh my god! Igårkväll ringde de från "klassfesten" eller vad det heter som sa att de hade pratat med Elina B som tyckte att de skulle ringa mig. Jaha sa jag. Jo då är det så att de ordna nu klassfest och jag har då fått frågan om jag vill vara kontaktperson. Dvs peppa och prata med andra att komma dit. Det sa jag ja till. Inte så svårt det med tanke på att nästan alla befinner sig på facebook. Hihi!
Men det ska verkligen bli superspännande och en viss känsla i magen säger att det kommer bli många som kommer. Men vilket nostalgi pirr jag har i magen. Haha! Det blir säkert skitskoj!... får man ju hoppas. ;-)

Jag kan själv inte fatta att det är 10 år sedan jag slutade 9:an. Haha! vissa gånger känns det som om det var igår.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vad kul!! Jag gick aldrig på vår, det ångrar jag lite nu i efterhand faktiskt.

Kram

2008-09-16 @ 20:43:55
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0