shoppat tyg

Jag trodde att jag hade lagt in om en beställning tyg för en vecka sedan eller något men det visar sig att jag inte hade gjort det. Garrhh!! typiskt mig! Jag sitter och drömmer mig bort om vad jag vill ha för några tyger men glömmer bort att beställa. Sen tror jag att jag har beställt och går och väntar på tygerna.
Det hela resulterade i att jag fick åka iväg idag och shoppa lite.
En massa snygga grejor hittade jag!
tvugna grejor så som svart, brun, turkos och ljusrosa velour men även en döhäftig limegrön velour som jag verkligen älskar.
Muddar i samma färger som velouren blev det också.
Sedan häftiga hundtyger till söta tröjor i färger som passar till den limegröna och röda. Dödskalle tyg som är superfint. Inte för mycket utav dödskallar utan ett tyg med lite klass ändå. ;-)
Sedan en mängd andra härliga jerseytyger som ska blir båda det ena och det andra.
Nu känner jag mig supertaggad inför måndag att fixa till nya plagg.
Jag har även designat om hemsidan www.fluffdesign.se lite grann men mer ska det förmodligen bli.

Och här kommer lite bilder på mina nya skönheter. :-)









ahhh! suckar av välbehag!

nu ska jag strax till jobbet för några timmar.

tjohopp!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Snygga tyger, ska bli spännande att se vad du skapar med det:)

Kram

2008-09-13 @ 21:12:51
URL: http://mum79.wordpress.com/
Postat av: Sandra R

Fina tyger! Nu kliar det i fingarna på dig va? :-) Hur går det med filten, är du klar än?

Kramen

2008-09-14 @ 17:07:41
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Katti

Hej sis. Finfina tyger - blir säkert flotta grejer. Har du kvar webbshopen eller hur blir det? När jag klickar på blogglänken så dirigeras man till webbshopen efter ett tag.



Nu bär det snart iväg :-)

2008-09-14 @ 21:22:46
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0