The man with the mouse

Jag startade projektet i helgen att renovera en utemöbel. En soffa! Jag började att slipa den med mousen men efter ett tag tog Daniel över. Han är "kallenoga" medan jag är slarvig när det gäller sådana grejor.
Här visar jag hur bra han är på hantera en mus. ;-)





syns inte så tydligt men delen till höger och den övre delen är färdigslipade.


oljad vs icke oljad



som ny


Sen fick jag min efterlängtade bok som jag gjort på "gör din egen bok". Det blev en bok om när mirjam kom till. Jag började med den för snart 2½ år sedan men har inte fått tummen ur till att göra de sista sidorna färdiga förrän nu för en månad sedan.
Det blev en bok på 30 sidor där det står gamla blogginlägg om graviditeten, bilder på magen, förlossningsberättelsen och en massa bilder på mirjam fram tills hon är 1 år.



so long. Det blev mycket bloggande idag! :-)

Kommentarer
Postat av: Katti

Hej sis. Tjusig friss - du passar verkligen i kort hår. Roligt med små projekt eller hur? Förstår att ni längtar till inflyttningsdagen och kommande bebis. Ska bli spännande att följa er renoveringsblogg - det var tanken med min egen men jag är fortfarande inne i ett blogguppehåll. Kommer snart igång igen :-)

2009-08-26 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0