bakat

Igår var det fest med styrelsen. Vi åkte hela gänget till Ekebo för att svänga de lurviga i både bugg och kasedans. Det var faktiskt riktigt skoj att dansa. Hälften av alla som var med ville att vi skulle börja gå buggkurs ihop. Det hade varit superkul! Några av våra grannar ska ju flytta på fredag. tråkigt men sant. Vi har ju den oturen nu att vi måste stanna här tills grunden är fixad. Som tur är har vi inte det lika illa som våra närmsta grannar mend et kan ändå sluta med en stor summa pengar som vi måste slänga upp. Det går ju liksom inte att sälja nu precis. typiskt typiskt. En början till en tänkbar skada känns inte som man kan hysch hyscha om.


Idag har jag varit duktigt uttråkad. Jag gick och vilade och drömde då om att Mirjam drack någon rengöringsmedel och föll pladask. Vakna med ett halvt skrik. Då hade jag sovit i ca 10-15 minuter. Så trött var jag inte, bara uttråkad. Gick upp och bakade ca 80 bullar och gjorde middag som blev tunnbrödspizza. verkligen supergott. Recept finns på recept.nu!


min hjälpreda





*bjuder på kanelbulle och kaffe*

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0