chefen fick eld i baken.

Idag var jag inne och skulle läma papperna för de andra tjänsterna. Jag var först inne hos min chef för att fråga om jag fick använda henne som referens ifall jag skulle söka andra jobb. Hennes ansiktsuttryck visade att "shit, dags att göra något kanske...". Hon berättade att varför inte den tjänsten fick läggas ut handlade om att någon kanske skulle arbetsträna på den tjänsten. Men att hon själv inte gillade det riktigt. Jag förklarade att jag vill ju stanna på den avdelningen eftersom det är där jag trivs och vill vara. Hon sa då att det ville ju hon med. Hon vill ju ha mig där eftersom alla vill ha det på avdelningen. Aja, hon sa då i alla fall att hon skulle ringa personalkontoret igen och fråga om vad som händer med den tjänsten. en halv timme senare kommer hon ut och säger att hon får lägga ut den. Tjohooooo! Hon berömde mig och tyckte jag var duktig så jag blev nog några centimeter längre. Känns härligt! Med tanke på vilka mina förutsättningar är när det gäller tjänsten. ;-)

Lite bilder på flodhästarna.

   




169kr


"i'm so happy, oh so happy...."

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vad roligt att chefen fick tummarna loss, hoppas nu det går vägen!! Härliga kläder (som vanligt). Kram kram

2009-02-05 @ 20:53:05
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0