gammal hagga på puben

har jobbat i helgen och det har väl gått bra. bytade tur på söndagen så vi kunde ha en liten mysig alla hjärtans dag kväll i lördags. Det blev lite vin och utgång. Krogrundan i stan var väl ingen höjdare. Nu först inser man att hallå, jag är ju snart äldst på ställena. Till och med de som är 24-25 år känner sig gamla. Så en fråga man har är ju när måste man sluta gå på krogrundor?! ska det bara vara ekebo sen eller?! haha nej men om ändå alla artonåringar kunde hålla sig ute på torsdagar eller något så helgerna var "barnfria". Då hade man nog gärna varit ute mer. Eller haft ett ställe varje helg som hade en stenhård åldersgräns. Då hade man kanske stött på någon man känner.

Igår så var vi ute på långpromenad på stranden med D's familj. Det blev en lååång promenad på 2 timmar och sedan efter det blev det korvgrillning. sweeet. Jag har bara ätit fastfood nu i 4 dagar. inte bra....

Idag är man i alla fall ledig och jag har tagit mig en fin fin sovmorgon. Borde väl egentligen sätta igång och sy lite men jag tror det får vänta till imorgon Jag har sådan go lust till att organisera något. Alltså städa, köpa nya plastlådor där man kan organisera sitt skräp så man lätt hittar saker när man behöver dem. Jag har till och med go lust till att rensa i garderoberna och kankse även stryka allt och vika in snyggt....totalt meningslöst enligt mig eftersom man ändå får stryka det sen igen. Så med andra ord, så har jag mer lust till att göra annat som tycks vara tråkigare än att sätta mig och sy och designa något. :-/
vi får väl se om jag får någonting gjort. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0