godkväll

Sitter här efter att precis ha ätit ett stort lass med spagetti och köttfärssås. MUMS!! befinner mig i paltkoma. *pust*
Jag har jobbat idag och det gick bra. Som det brukar. Börjar dock närma mig den 31:e då mitt vik är slut. Jag vet än så länge att den tjänsten jag går på är ledig och att jag kommer få den förlängt framtill att de har lagt ut tjänsten för sökning internt. Jag SKA ha den! ;-)

MIrjam är det bra med. Hon är glad att vara tillbaka på dagis igen efter den långa julledigheten och det känns skönt. Vi har umgåtts en del med Mirjams bästa kompis på dagis och hennes föräldrar. Förra helgen var vi på busfabriken med dem och det var riktigt trevligt. De är ca 15-20 år äldre än oss men det gör absolut ingenting. De är supertrevliga och bor bara en liten gata ifrån oss.

För några veckor sedan var Mirjam med Daniel på innebandyn..ja det var jag med men nu handlade det om Mirjam. Hon älskade att spela och tyckte det var så kul så igår fick hon innebandyklubbor av Morfar och spelade som sören med Daniel. :-) Och så här ville hon ha det när hon skulle lägga sig. ;-)



Nähä.. lite social med mannen kanske. hörs en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0