låt mig tappa hakan

om jag skulle göra film så skulle den handla om att....
Vissa har bara en bra förmåga att röra till saker och ting för sig. avsluta ett långvarit förhållande, hoppa av skola för att sen snabbt träffa en ny....om det inte redan hade gjorts och sedan som krydda på moset... bli gravid snabbt som sören.... så snabbt att man kanske inte ens kan veta vem som är pappan?!... detta känns som ett bra avsnitt i "våra bästa år". Riktiga intriger. Spännande måste jag säga. men kanske samtidigt något man sett förr...

Idag rustar vi upp köket. Vi sätter nya kakelplattor. Det blir säkert fint tror jag. lägger in bilder sen.

Förkylda börja vi också bli. Mirjams näsa rinner som bara den och min börjar. Jag blir orolig för mina öron. Jag var ju dock hos öronläkaren den 12.e och han sa att det örat som fick rör hade blivit mycket bättre, bättre än vad han hade trott från början. Högerörat går inte att göra något åt då antagligen trumhinnan redan har växt fast i något ben av något slag i örat. Fast höger öra hör jag bra på i alla fall. Enligt hörsel test jag gjorde för 20 år sedan så hör jag nu så gott som lika bra. Så det är ju skönt. Men när jag blir förkyld blir jag rädd att det ska knasa till sig....

nä nu får jag gå och se vad som händer där nere.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha, jag tycker det låter som ett avsnitt ur Unga mödrar:)

Spännande med renovering:) Och här var visst också renoverat, snyggt!

2009-01-25 @ 20:11:31
URL: http://mum79.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Haha, detta är bara så himla patetiskt, att du inte bara kan sluta och lägga dig i andras liv, du har väl för fan inte med att göra om jag ska ha barn eller hur snabbt jag bestämmer för att skaffa det och hur mina förhållande är?! Det är mitt liv, min skolgång och jag gör vad jag vill och värst vad bra vän du blivit med Ann-Helen innan när vi umgicks var hon bara en fet kossa !!

2009-05-30 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0