halvtid och HUSÄGARE!!

Nu kan jag äntligen få ropa ut att vi har blivit husägare till ett superbra hus här i munka. Det känns underbart!!! Det är stort och bra och ligger på ett bra ställe. :-)
Vi flyttar in där 1/11 så det är ett tag till. Bebisen är ju beräknad till den 5/11 så om jag får bestämma får gärna bebisen komma två veckor tidigt denna gång, tack. ;-)
Nu ska vi bara sälja denna lägenheten också men den kommer ut någon gång under nästa vecka kan jag tänka mig.

Livet leker!!!!



Sen så igår så gick jag in i halvtid. 140 dagar gjorda och 140 kvar.
Så här ser jag ut i v 20 (19+6)


putar rätt rejält nu! :-) och sparkar och har sig. Daniel fick för några dagar sedan sin första spark, på örat. ;-)

Idag är det midsommar och det blir fest här på gården. Så mysigt med lekar och allt vad det blir. Om det bara kunde sluta regna.

Här stoppar jag bara in en bild på en mysbild på vårt uterum på kvällen.



och en liten ful bild på en fjönt-unge som hoppar och härmar en gris i sin studsmatta.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Oj oj oj, ett STORT grattis!!!! Ser ut att vara ett stort och rymligt hus, underbart! Längtar tills jag också har fast så vi kan komma i andra prisklasser:/

Redan halvtid, tiden går så enormt fort! Lika fin mage som sist:)

HOppas att ni har en mysig midsommar...

Många kramar

2009-06-19 @ 22:03:19
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0