hatar och svär

Idag är en skitdag för mig!!! Nästäppan är på ingång och det har gjort att högerörat har fått lock eller något. Kan inte tryckutjämna det och har ringt till öron för att de senare ska ringa upp. VILL ha rör i det örat nu så jag slipper detta skitet!
Ringde och sjukade mig från jobb idag med tanke på min usla hörsel. Mår väl egentligen inte superdåligt men jag är såååå trött på att vara halvdöv.
Skulle sen iväg med Mirjam till dagis och då startar inte bilen!! Något att allvarligt fel på våran bil eftersom den har hållt på så här alldeles för mycket. Enligt de som vi köpte batteriet av som vi hade innan så var det inget fel på det. Men det laddade ur i alla fall. Sedan fick vi låna ett batteri av Daniels föräldrar och det har funkat i 2 veckor kanske men imorse var bilen stendöd. Så idag blir det bogsering in och nu jäklar ska de hitta felet. Vill ha ny bil och vinna på lotto som jag aldrig spelar på!!!!!!
Och ovan på allt så känns det som om jag har en helt tom mage, fast jag är i v 16 nu. grrr! har inte kännt något sprattel sedan en vecka tillbaka då jag var stensäker på att det var en bebis. Nu tvekar man. Måste bara sura av mig lite kände jag! :-)
Min knepiga smak i munnen har försvunnit. Tog väl ca 2 veckor lite mindre innan den försvann helt. Sååå skönt för det var en äcklig smak!
Nej måtte nu klockan bli nio så de ringer från öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0