Underbara vårväder, perfekt för bygge!

Jag är världens sämsta bloggare. Förstår inte varför jag inte kan ta och skriva lite oftare.
Kan ju dock meddela er, de få som kanske läser denna tråkiga blogg att vi väntar smått igen. :-) Än så länge går allt som det ska och det känns skönt. Ser dock ut som om jag har gått halvtid redan eftersom magen redan tagit fart. Men vi är glada och längtar efter en liten till. Mirjam vill helst ha en "storebror" men när vi förklarade att det inte gick så önskade hon sig en "lillA bror".... en sån med pille, som pappa! ;-) hihi

I övrigt händer det väl inte allt för mycket i våra liv. Daniel är/ har varit sjukskriven för en ond axel. Men ska jobba igen imorgon. Han får inte lyfta tunga grejor men det finns säkert något han kan pula med på jobb i alla fall. :-)

Här hemma har vi göttat oss i solen nu några dagar. Jag ahr varit ledig i helgen så vi har kommit rätt så långt på vår ute terass som vi nu bygger. Det blir säkert alldeles ypperligt fint. Vi har kasserat poolen och det känns skönt. Med tanke på en liten till så vill vi inte behöva att ständigt hålla koll på vad barnen gör. En hemsk tanke på vad som  möjligen hade kunnat hända. tvi tvi!

Får väl lägga ut några bilder på det hela.

badankan Mirre!


balkarna till trallen!




Ja det är väl vad vi har gjort än så länge. Längst ut ska där sen blir ett snyggt staket.
Terassen blir ett  perfekt dansgolv för kasedans. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Nu får jag äntligen gratulera offentligt:) Ett stort grattis, superspännande!

Det kommer bli toppen med terass istället!



Kram

2009-05-04 @ 11:18:18
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0