usch i munnen

Nu kan man ju börja blogga lite här om kommande bebisen i magen.
Går in i vecka 15 imorgon och det känns faktiskt bra. Bortsett att jag för tre dagar sedan har fått någon konstig smak i munnen som inte försvinner. Den börjar gå mig på nerverna. Jag har provat att äta allt möjligt för att få bort smaken men ingenting hjälper. Försvinner det inte i helgen ska jag gå till läkare för att höra om de kanske vet vad det kan vara. Skitsvårt att analysera en dålig smak i munnen. Men eftersom den fortfarande finns där när jag borstat tänderna undrar jag om det kanske inte är magen som krånglar med några giftiga gaser. Har läst lite att det är vanligt med metallsmak. Kan till viss del känna den smaken men mest smakar det som lök, lakrits och vattniga krossade tomater. BLANDAT! Usch usch!
Hoppas verkligen att det försvinner snart.

Tänkte även att jag ska lägga in en liten läsare för hur det växer i magen här till höger.

Nähä längre än så här fick det inte bli. Måste leta upp Mirjam som är ute och ränner. Det är filmdags nu nämligen ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Härligt att få läsa lite om graviditeten!! Låter inget vidare med knepig smak i munnen dock!

Kram

2009-05-08 @ 21:21:33
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0