yrsel

i onsdags fick jag ju opererat ett rör i höger öra pga superkassa trumhinnor. Jag gjorde det för ett år sedan i vänster och det har ju funkat bra. Hade skitont i onsdags efter men det gick över och igår kändes det helt okej men idag har balansen blivit påverkad på något sätt och jag känner mig full och yr hela tiden. Fick kalla hem mannen från jobb för att ta hand om mig.
Har dock nu varit på akuten för att kolla läget och det finns egentligen inte så mycket de kan göra. tack och lov så har yrseln släppt lite. nu kan jag i allafall bocka mig ner efter något. det kunde jag verkligen inte innan idag. De tog så gott som bara blodtryck på mig och det låg på 100/60 ungefär, temp var 37,5 men annars inget annat som var något fel.
När jag pratade med läkaren så menade han på att om man har opererat rör så ska det inte påverka ens balans utan snarare tvärtom, förbättra. Och ävena tt om man är snurrig så finns det liksom inga tabletter att ta så slutar det utan man får "träna" bort snurret med att framkalla yrseln. låter knasigt men på något sätt kan jag förstå det ändå! Men som tur är verkar det ändå som om det håller på att försvinna. Dock har jag ju en massa woum woum ljud i örat som jag också hoppas försvinner inom det närmsta.
usch!!! Jag hatar mina idiotiska öron!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0