Ljus i vårt hus

Vi var en runda idag för att införskaffa oss nya penslar. Varför är man alltid så dålig på att rengöra dem efter sig? speciellt rollers.
Medan Daniel var på banken sprang jag in i en liten affär i stan och det första jag kände var en ljuvlig doft av ljus.
Det var ljus från Geodesis och hela affären luktade ljuset.. Oftast när man köper ljus som har doft så luktar man aldrig något från dem mer än om man står väldigt nära. Dessa ljusen är gjorda på naturens egna dofter och enligt hon i affären så ska de ge mer doft. Väl hemma tände jag det och visst luktar det underbart!
Den doft jag har heter Agar wood. super god! Det ända negativa med ljuset var att det var ju svindyrt. Jag trodde expediten sa 125kr men märkte sen på kortuttaget att den kostade 325kr. :-O Tydligen är brinntiden väldigt lång och allt i glaset töms, men priset var för maffigt för mig. Det blir nog till att återgå till yankee candle i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0