8 dagar kvar till bf.

nu går det saaaakta tycker jag. fast ändå inte. snart är det väl förhoppningsvis min tur att pluppa ut en sötnos.
Vaccinet togs igår och har sjukt ont i armen idag. känns som om någon har slagit mig riktigt hårt och gett mig världens blåmärke. Men det går väl över snart hoppas jag.
Jag saknar fortfarande skruvarna till spjälsängen och jag tror inte det blir bebis innan den är färdig och bäddad.
Idag ska vi flytta ner mirjams säng till det lilla rummet sidan om vårat. Hon fixar inte att sova där uppe och vi har nu bråkat med henne i två dagar och vi pallar helt enkelt inte. Det kommer väl en tid då hon känner sig säker i huset och vill sova däruppe igen. Bebis får ha spjälisen i vårt sovrum tills vidare.
Det gick dock rätt bra att få Mirjam o sova i sitt rum de första dagarna men samtidigt som vi vet om att hon driver med oss så pallar vi inte ta det. För hon ger sig ALDRIG heller! Så nu får det väl bli lekrummet för det ska inte finnas en leksak i sovrummet. Sen får det vara sluttramsat från henne.

Imorgon blir det sista skrivningen på lgh:en och han som köpt får lov att flytta in. Känns underbart att få det överstökat.

Idag ska det nog bli lite lövräffsning där ute. Det BEHÖVS!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0