mycket just nu

Ja det kan man lugnt säga att det är!
Äntligen börjar vi komma till rätta i huset och det är sååå skönt. Imorgon ska vi städa det sista i lägenheten och sedan kan man bara få lov att njuta och ta en dag i taget.
Flytten gick jättesmidigt med massvis med folk som hjälpte oss! tack till er alla! :-)
Vi fyllde en hel stor lastbil men ändå fanns det grejor kvar. Helt otroligt med grejor men nu när det börjar packas upp och komma in i garderober, köksskåp och annat så ser det inte så mycket ut längre.
Daniel har redan satt igång och börjat installera och dra sladdar för att få ordning på saker och ting. Det enda vi fattas nu är tv och det har vi valt att ta via telia. Känns bra men det kommer inte förrän om två veckor. Dryg väntan och saknad av serier. ;-)

Idag har jag även varit på ultraljud igen. Jag var hos barnmorskan igår och hon kunde inte känna om huvudet låg ner eller hur det var så hon ville vara säker och skickade mig på UL. Huvudet var neråt tack och lov! Men skönt att ha fått det bekräftat för jag är lika klok med vad det är jag känner för något i magen. ;-)
Så nu går man mest och väntar. 13 dagar kvar idag men som jag känner det nu så lär det nog vara minst 15-17 dagar kvar. Dock efter flytten (trots att jag inte lyfte något) så hade jag massa sammandragningar på kvällen och hela nedre regionen har kännts som en ballong men det har släppt lite nu så ja..... väntar och väntar.
Jag är bara så trött också hela tiden. Hade jag kunnat hade jag sovit minst tre timmar under dagen också för att må hyffsat men det kan man ju inte göra eftersom man har en aktiv dotter som inte vill vila....jo om hon somnar i bilen.. :-/
Aja, snart är väl denna pärsen över och vi kan få njuta av en liten nykläckt bebis. :-D

Nä det blir inte mer idag, har ingen ork! Daniel ligger på soffan och slumrar så jag får tyvärr vara vaken och hålla koll  på Mirjam som precis har ritat teckning till gammelfarmor som fyllt 80 år och som nu sitter och tittar på en film.
Imorgon ska jag ta sovmorgon!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0