pack packa packa

ja, det är vad ens liv handlar om just nu. Nu är det om två helger som vi flyttar här i från. ÄNTLIGEN!! Men som vi har packat och haft oss redan och än är vi inte färdiga. Vi har så mycket grejor och mer eller mindre allt ska ju med. Hade jag fått bestämma hade jag nog slängt betydligt mer grejor än vad vi har gjort men sen kanske det ändå blir en rensning när man väl packar upp också.
Börjar även bli stressad inför kommande förlossning. Det är inte heller lång tid kvar, vilket samtidigt är skönt som det är skrämmande. Jag vill inte föda igen!!! vill slippa helst. Någon annan kan få göra det till mig. Eller så kan det få gå fort med få värkar som gör så att jag öppnar mig 3 cm per värk ungefär och sedan en krystvärk och plufs så är den lill* ute. näää...inte ens det vill jag. Daniel får föda istället!

Lite stressigt är det i alla fall med tanke på att Daniel ska på"fiskehelg" nästa helg och jag och Mirjam blir sittandes här. Förmodligen packar jag det sista då förrutom de smågrejor man behöver. Man kanske till och med kan städa en toalett och stänga den dörren och inse att det var sista gången vi gjorde nr 2 i den toaletten. ;-)

Tiden går i alla fall fort i övrigt också men det är tack vare den här flytten. Men åååååh vad det ska bli härligt.
Imorgon ska jag sy de sista namnbyxorna jag har haft ute på tradera och sedan blir det adios till symaskinerna som ska packas ner.

nähä nu får det bli lite lördagsmys med Daniel. Mirjam ska slängas i säng, helst för en timme sedan. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hihi, jag kan föda istället!! Jag lär väl aldrig få chansen till det igen:(



Hoppas nu det går bra med flytt och allt, spännande ju!! Ni kommer bo på samma gata (om jag nu har förstått det rätt) som ett ex föräldrar:)



Kram

2009-10-04 @ 09:19:07
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0