helgrillad gris och områdes fest

Ja det passade sig faktiskt väldigt bra med en sista fest på området. Det var 25 års fest för området som skulle firas och som gjordes i kommunalhuset här i munka med god mat, Balthazaar-bandet och många glada människor.
Känns lite tragiskt att flytta men samtidigt sååå skönt. Kommer dock sakna några som bor här.
Mirjam var supertrött igår så redan vid 21 så fick vi gå hem för hon så gott som gick och sov då. Vägrade att lägga sig och vila där så kvällen blev kortvarig för mig med. Just då var det okej att gå hem för jag var också trött (som vanligt) men nu idag när jag är pigg önskade jag att jag hade fått vara där lite längre ;-)
Daniel ligger troligtvis på soffan och är bakfull så det knakar. Tacksam för att han ligger där för det är rejäla stockar han drar. En flaska gin är borta och en bra bit på whiskeyn. Oj oj oj! fasar för hur han mår när han vaknar. ;-)

Idag blir det nog att dra ner lite saker från vinden. Jag vill gärna gå genom grejorna och kanske till och med kasta lite. Prylar som ligger på vinden ligger ju oftast där av en viss anledning. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0