Lägenheten är såld!

Åh det är en sådan befrielse att ha den såld nu. Så underbart skönt. Papperna skrevs igår. Nu återstår godkännande av föreningen (tur man är med i styrelsen och redan har berättat lite).
Så nu är det fritt fram att börja packa hejvilt för det är faktiskt mindre än en månad tills vi får tillgång till huset. Helt otroligt att det verkligen börjar närma sig vår tid. :-D
Men det är mycket att ta reda på innan såsom vilken villförsäkring man ska ha, flytt av alla olika sorters abonnemang, adressändring m.m. Så idag har jag faktiskt en del samtal som jag måste ringa. *pust* många saker att tänka på.
Vi har fått bra pris på hem och villa försäkring hos gjensidige. Vi har dem nu så vi ringde dem. 3500kr om året och då är det både villa och hemförsäkring, allrisk. Men att vi har securitas larm gjorde bara 50kr på försäkringen. Aja, jag tror det är ett bra pris. Det är många ytor som ska försäkras ju.

Nej det är rätt så tomt i skallen idag. Jag har funnit "inre ro" sedan papperna skrevs igår. hihi!


50 dagar kvar dessutom idag till beräknat. :-D

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Grattis till försäljningen av lägenheten!!! Måste ju kännas skönt!

Vi betalar ungefär 3500 för vår villa/hemförsäkring per år,bra pris. Nu ska vi också få larm och kommer gå ner i pris samt att vi har alla liv,barn,olycksfall och bilförsäkringar hos Länsförsäkringar gör det ännu billigare:)



Kram

2009-09-17 @ 19:45:20
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0