tvärtomhistoria.

Ja då gjorde man högskoleprovet igår.
I förrgår var jag så nervös och natten till igår sov jag så oroligt och drömde högskoleprov-mardrömmar.
Men vad ska man säga...
det jag trodde jag var bra på var jag usel på och det jag trodde jag var usel på var jag faktiskt hur jävla bra som helst på. Dvs kass på den verbala delen men över förväntan bra på den kvantitativa delen. Hur går det ihop liksom?
Berättar dock inte vad jag fick som snitt.
Och självklart...övningspasset var ju självklart det första man gjorde, det man kände att oj kanske jag kan fixa det här.... också var inte det med bland de två man ville det skulle vara.
Nä det är väl bara att bita i detta ett tag. Kanske gör jag det igen i höst, om jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0