hur man renoverar ett kök för 2000 kr

jo det är ju ett år sedan jag fick tokspel på vårt kök och började riva tapeter och började måla.
Detta blev mitt projekt. Eftersom ekonomiskt hade vi inte råd att fixa ett helt nytt kök. Så jag valde att göra en budget variant så länge, för att klara av att vara där. Det är ju trots allt jag som ska befinna mig där och laga mat.


så här såg det ut. och jag blev knäpp!!





Jag tapserade med tapet från Rusta. Jag målade alla luckor med vitlackfärg. och handtagen blev svarta. Sedan körde jag lite kakeldekorer och så här blev det.
Det duger att leva i så länge.


heeeeeemska korkmattan. Men tids nog försvinner den.

färdigbloggad för idag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0